Onboarding nových uživatelů je klíčovou fází interakce uživatele s aplikací. Je to první skutečný…
Vzhledem k tomu, že prodeje realizované online budou dále narůstat, mělo by nás všechny zajímat,…
Vytváření person uživatelů je něco, co musí být bráno vážně. Úsilí, které vložíte do vytvoření…
Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však podaří vytvářet poutavý obsah,…
Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané benefity. Slavný příklad je…
V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru PR či marketingové…
Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z odborníků na vše, co je…
Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele, pro podnikatele však…
Co musíte vědět při přípravě marketingové strategie? Čtěte dál a dozvíte se to.