Obliba a rozšíření m-komerce roste. Jedná se o využití mobilních aplikací při nákupech nebo prodeji.…
Zisky společností vyrábějících mobilní telefony rapidně klesají, a proto není divu, že tyto firmy…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové…
Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné sumy do platforem pro…
Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby…
Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O její existenci a pevném…