Mnoho uživatelů e-mailu a Internetu je denně zavaleno spoustou nevyžádaných e-mailů (tzv. spamu).…
Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše…
Okamžité posílání zpráv neboli Instant Messaging v sobě spojuje bezprostřednost a rychlost…
Mobilní technologie se do oblasti obchodu promítají stále častěji.…
I když jsou dobře vypadající webové stránky přitažlivé, estetická kvalita neznamená všechno.…
Dobrý e-mail marketing není jen technickou záležitostí je samozřejmě nezbytné, aby pošta dorazila…
Ekonomická realita let 2001 a 2002 vedla k novému trendu tzv. odvážnému vedení čekání na to, až…
I velkým a známým společnostem se stává, že vybudují komplexní systém pro e-komerci, vše pečlivě…
Budování CRM systému a s ním související zákaznické databáze je nekončící úkol. Současná technologie…