Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář, sklad nebo továrna. Ne vždy…
Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu…
Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…
Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…
Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…
Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…