Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Doba přeje cold callingu

Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v…

Nepodceňujte předvádění produktů

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že…

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými…

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání…

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno…

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení talentů ukázal, že poprvé od…

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním…

Jak na nerozhodné zákazníky

Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají všechny důvody k nákupu…

Základem úspěšné prezentace je příprava

Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek přináší několik tipů, které…

Výpis 10271035 z celkem 1895