Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na prodej, že zapomínají na…
Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při jednání se zákazníkem, který…
Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací bouřlivá. Upozorňuje na to…
Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z největší části přístup každého…
Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší…
Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně…
Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje.…
Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto…
Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku,…