Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dobrý prodej chce dobré otázky

Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na prodej, že zapomínají na…

Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při jednání se zákazníkem, který…

Co čeká ředitele firem v další dekádě?

Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací bouřlivá. Upozorňuje na to…

Obchodníci potřebují pozitivní přístup

Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z největší části přístup každého…

Zapomeňte na minulý rok

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší…

Jak se lépe spojit se zákazníky

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně…

3 kroky proti vyhoření obchodníků

Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje.…

5 kroků k efektivní obchodní nabídce

Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto…

Kladete si správné otázky?

Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku,…

Výpis 10181026 z celkem 1895