Dobré nápady by neměly přicházet vniveč. Vyvarujte se proto všeho, co by mohlo vytvářet dojem, že…
Musí každá část firmy na ten samý poznatek přicházet sama? Na to nemůže být čas. Organizace…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je pro firmu lepší mít jakoukoli formální strukturu, než…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč musíme vždy mít na paměti, že naše jednání s ostatními…
V předchozím článku jsme viděli, že vyjednávání v rámci jedné organizace nemusejí snadná, a proto…
Nezáleží na tom, zda vedete startup, malou firmu nebo velkou společnost. Kreativní myšlení vám v …
Starostlivý přístup, vzájemná úcta a srozumitelná komunikace jsou základem každého vztahu mezi…
Extroverti a introverti přistupují k problémům, zpracovávání informací a rozhodování velmi odlišně.…
Když jste pevně přesvědčeni o tom, že jste experti, uzavíráte se dalšímu učení, což může být…