Týmové konferenční hovory nebo porady nebývají vždy strhující a přínosné. Účastníci na nich mnohdy…
Většina lidí zpočátku neumí s ostatními mluvit moc dobře. Musíme se to postupně naučit. Není to však…
Změna není o těch velkých věcech. Je hlavně o souvisejících malých krůčcích, při kterých dochází k …
V předchozím článku jsme viděli, proč by se pracovníci marketingu měli více podílet na vývoji…
Growth hacking je využíván během celé cesty zákazníka. Cílem je přijít s produktem nebo nápadem,…
Přemýšleli jste někdy, jaké chyby v komunikaci nám brání v tom, abychom měli opravdu naplňující…
Potřebujete zvládnout svého problematického šéfa? Začněte tím, že rozpoznáte, v čem spočívá jeho…
Stereotypy jsou hlavním důvodem, který znevýhodňuje určité skupiny lidí podprůměrně zastoupené v …
Proč banky obvykle investují do aktiv, které mají to nejmenší riziko? A jak toto jejich chování…