Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností

V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat…

Manažerské priority 2006

Američtí manažeři předpokládají, že v letošním roce vydrží příznivé ekonomické podmínky a objem…

Měnící se tvář vůdcovství

Vůdcovství je v módě, ale zároveň se ho nedostává. Často slyšíme i sami vytváříme povyk o špatném…

Jak vybrat nejlepšího člověka pro váš tým

Řada zaměstnavatelů považuje nové náboryza krátkodobé investice do firemní budoucnosti. Na dnešním…

Kontext práce: proč a pro koho

Máte pocit, že se vaši zaměstnanci neangažují? Možná jim chybí smysl. Ve snaze zajistit stále vyšší…

Cena za návrat

Po dobrovolném několikaletém odchodu z pracovní síly platí vysoce postavené ženy velkou cenu za to,…

Řízení změn: zahrada, hrad z písku, hora a špagety

Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z písku, hora nebo talíř…

Pohled náboráře na pět mýtů náboru o svátcích

Prosinec je jeden z nejvytíženějších měsíců co se týče náborů, přestože si většina lidí myslí, že v…

10 tipů v oblasti managementu času pro prezentující

Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá…

Výpis 23322340 z celkem 3844