V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat…
Američtí manažeři předpokládají, že v letošním roce vydrží příznivé ekonomické podmínky a objem…
Vůdcovství je v módě, ale zároveň se ho nedostává. Často slyšíme i sami vytváříme povyk o špatném…
Řada zaměstnavatelů považuje nové náboryza krátkodobé investice do firemní budoucnosti. Na dnešním…
Máte pocit, že se vaši zaměstnanci neangažují? Možná jim chybí smysl. Ve snaze zajistit stále vyšší…
Po dobrovolném několikaletém odchodu z pracovní síly platí vysoce postavené ženy velkou cenu za to,…
Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z písku, hora nebo talíř…
Prosinec je jeden z nejvytíženějších měsíců co se týče náborů, přestože si většina lidí myslí, že v…
Pokud přednášíte, je dobré umět co nejlépe využít doby, kterou máte na přípravu. Autorka se zabývá…