Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se…

Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti…

Stav IT v českých firmách

Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést výzkum, který by zhodnotil…

Když dcera zdědí firmu

Čelí ženy, které převezmou řízení firmy, která byla vlastněna a řízena jejich otci nějaké zvláštní…

Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u…

Sedm příčin firemního neúspěchu

Obchodní statistiky ukazují, že řada firem zaniká krátce po svém vzniku kvůli špatnému přístupu…

Co se dá dělat s patenty

Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem patentový trol, který…

Vůdcovská lekce od kriminálníka

Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat kapsy ještě knězi, který…

Bezpečnostní trendy 2006

Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této…

Výpis 23232331 z celkem 3844