Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Mladá generace (3/3): Jak z ní dostat to nejlepší

To, jak s mladými lidmi jednat, už z předchozího dílu víme. Jak s nimi však pracovat, abychom od…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi pro vaše digitalizační…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (1/2)

Chcete-li digitalizovat svůj provoz, musíte najít talentované lidi. Jak to dělají společnosti, které…

Největší konference o interní komunikaci IN Communication Forum chytla za srdce

Největší konference o interní komunikaci z dílny vzdělávací společnosti Top Vision proběhla 21. 11.…

Mladá generace (2/3): Jak ji motivovat

To, jací dnešní mladí lidé skutečně jsou, již víme z minulého článku. A charakteristiky to jsou…

30 let posametového podnikání: Od frajerů ve velkých autech k seriózním dříčům

V 90. letech se lidé nadšení z nových svobod po hlavě vrhali do podnikání ve vidině rychlého…

Transformace: Jak ji můžou podpořit lidi z financí

Finanční oddělení by mělo být schopno vysvětlit, jaký dopad mají jednotlivé části transformace…

Kolektivní inteligence (2/2): Workshopy využívající kolektivní inteligenci a umělá inteligence

Inteligence je často definována jako schopnost řešit problémy. A počítače opravdu mohou řešit…

Mladá generace (1/3): Jaká skutečně je?

O zástupcích mladé generace – tzv. mileniálech (ročníky zhruba 1980 až 1995) nebo příslušnících…

Výpis 226234 z celkem 3843