Crowdsourcing je dnes velmi populární využití idey o moudrosti davů – což je myšlenka, že velké…
V předchozím článku jsme viděli, že společnosti už často mají nastavené procesy řízení rizik pro…
Transparentnost je klíčová právě zejména v době krize. Musíte jasně říct, co víte – a co nevíte.…
Prázdné police v supermarketech, nedostatek nezbytných produktů. Tak vypadá dopad na spotřebitele…
V prosinci 2019 konečně vyšla česká verze dlouho očekávaného vydání nové příručky FMEA – analýzy…
V předchozím článku jsme viděli, že důvěra není něco extra, něco navíc. Důvěra je nutnost – alespoň…
V bezpečném prostředí, kde si lidé mohou důvěřovat, se zaměstnanci daleko častěji budou otevřeně…
Ženy dnes tvoří asi 50 % absolventů přírodních věd a jiných technických oborů. Stále však tvoří méně…
Proč by rodinná firma vlastně chtěla spolupracovat s investory? Protože to může podpořit růst firmy…