Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v jádru upřímní a zásadoví…
Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají opatrné. Mají malý rozpočet…
Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné jednání je nešťastné svým…
Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo, jestliže se jich něčím dotknete…
Když kdokoli řekne něco negativního o vaší firmě, trochu to zabolí. Negativní komentáře mají moc…
E-mail dnes bývá označován jako zásadní obchodní nástroj. Výzkum společnosti palmOne však ukázal, že…
Jak zní to kouzelné slovo, které nám maminky jako dětem neustále připomínaly, když jsme chtěly o…
To, jak a kdy provádí manažer složitá rozhodnutí, o něm hodně napoví. Zatímco většina manažerů…
V případech jako Enron, Tyco nebo Worldcom není pochyb, že manažeři překročili přípustné hranice…