Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se…
Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností. Uplatňuje se v různých…
Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou být nástroji psychického…
Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a všude, kam jste přišli,…
Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v…
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu…
I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci spolupracující prostřednictvím…
Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli…
Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé totiž mohou z internetových…