Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak vést dialog se zaměstnanci

Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…

Nerozhodnost škodí

Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…

Čas vypnout mobilní telefon

Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery na území Spojených…

Trochu respektu do toho pracování

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv svých slov a činů na…

Marketingové nástroje pro každého ředitele

Pokud jste ředitelem malého nebo středně velkého podniku, vaším úkolem není jen rozhodování, řízení…

Jak správně investovat do motivačních programů

Nedávná studie ukázala, že spousta firem mrhá investicemi do motivačních programů, protože…

Výpis 16031611 z celkem 2112