Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…
Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…
Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery na území Spojených…
Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv svých slov a činů na…
Pokud jste ředitelem malého nebo středně velkého podniku, vaším úkolem není jen rozhodování, řízení…
Nedávná studie ukázala, že spousta firem mrhá investicemi do motivačních programů, protože…