Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nadávat či nenadávat?

Je hrubá mluva přijatelnou formou komunikace na pracovišti? Některá pracoviště ji respektují a…

Kulturní adaptabilita

Přizpůsobování se změnám je nutnou součástí dnešního vůdcovství. U globálních manažerů však…

Jak si osvojit umění ovlivnit druhé

Pochybujete někdy o své autoritě a její úspěšné aplikaci na zaměstnance? Nejste sami většina…

Když pohlaví mění vyjednávání

Lidé se často ptají, zda jsou to muži nebo ženy, kdo umí lépe vyjednávat. Výzkumy Harvard Business…

Etiketa na poradě

Porady mají svá pravidla, nejen pokud jde o organizaci, ale i o společenské chování. V každé firmě…

Jak se chovat při videokonferenci

Díky dokonalejším a levnějším technologiím přibývá společností a manažerů, využívajících…

Zlatá pravidla interpersonální komunikace

Různí lidé, kultury i filozofie mají své jedinečné způsoby vytv&…

Špatný šéf, špatný zaměstnanec

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA)…

Naučte se přijímat kritiku

Přijímání kritiky je důležitou součástí vůdcovství. Řada vůdců ji však přijímat neumí. Kdyby…

Výpis 15851593 z celkem 2112