Při prezentaci tématu, které publikum zajímá, vás vydrží nepřetržitě sledovat přibližně 10 minut.…
Přátelské prostředí na pracovišti činí naši práci příjemnější. Jak ale zvládnout situaci, kdy se z…
Úspěšní lidé jsou mistry budování vzájemně prospěšných vztahů. Chcete-li se i vy zdokonalit v…
I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení. Manažeři by proto neměli…
Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují, ale na tom jak se k nim…
Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední světový odborník na…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom, co jim brání v…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a proto patří mezi klíčové…
Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do zasedací místnosti, společně…