Má vaše pracoviště svá pravidla řešení konfliktů? Pokud v tomto směru nemáte žádnou formální…
Důvěra je základním předpokladem fungování týmu, ať už se jeho členové setkávají každý den tváří v…
Strach je přirozená emoce, a pokud někdo chce být manažerem, musí se s ní naučit pracovat. Lídr,…
Chcete být v práci šťastnější? Přestaňte dělat následujících deset věcí. 1. Přestaňte obviňovat…
Říká se, že změna je život. Všichni však víme, jak náročné je prosazovat změny. Odpor vůči změnám…
Chcete-li uspět v řízení projektů, musíte kromě jiného umět řídit i svého nadřízeného. Znamená to…
Řeč těla hraje při prezentacích, poradách a dalších profesionálních setkáních minimálně stejně…
Týmová práce stojí a padá s mírou důvěry, kterou mají jednotliví pracovníci vůči svému manažerovi.…
Mezi sociální sítě, které lze využít k profesnímu rozvoji, rozhodně nepatří jen LinkedIn. Velmi…