Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umění říkat „ne“: Proč je pro kariérní úspěch důležité umět si nastavit hranice

Asi jste si už ve svém profesním životě všimli, že skutečně úspěšní lidé nepatří mezi ty, kteří se…

Signály, že se svým týmem nedostatečně komunikujete

Vzhledem k tomu, že vedení lidí je z velké části o mezilidské komunikaci, je nutné, aby manažeři…

Pět dovedností, na kterých byste měli coby vedoucí zapracovat v roce 2025

Je tu rok 2025 a s ním i ideální čas, abyste si udělali malý audit svých dovedností. A abyste si…

Nesouhlasí podřízení s vaším návrhem? Několik tipů, jak je přesvědčit

Vedoucí týmu musí umět své podřízené inspirovat a motivovat. A musí je také umět přesvědčit o…

Několik tipů, jak coby manažer lépe a efektivněji komunikovat

Vedení lidí je z velké části o přímé interakci s podřízenými. Platí proto všeobecné pravidlo, že…

Martin Rejhon, ICT Pro: Rovnováha mezi empatií a odvahou je základem komunikace každého manažera

Komunikace je základem úspěšného manažera, který musí nejen rozumět své odbornosti, ale také…

3 způsoby, jak vylepšit vaše konverzace s podřízenými

Vztahy na pracovišti se budují především skrze efektivní a empatickou komunikaci. Ať už jde o běžný…

Efektivní (a populární) týmové porady: 3 tipy, jak na ně

Už jste někdy odcházeli z porady s pocitem, že jste místo produktivity ztratili hodinu času? Nejste…

Jak se naučit mluvit tak, že vás lidé budou opravdu poslouchat

Schopnost komunikovat tak, aby vás lidé opravdu poslouchali, je jednou z klíčových dovedností…

Výpis 19 z celkem 2112