Asi jste si už ve svém profesním životě všimli, že skutečně úspěšní lidé nepatří mezi ty, kteří se…
Vzhledem k tomu, že vedení lidí je z velké části o mezilidské komunikaci, je nutné, aby manažeři…
Je tu rok 2025 a s ním i ideální čas, abyste si udělali malý audit svých dovedností. A abyste si…
Vedoucí týmu musí umět své podřízené inspirovat a motivovat. A musí je také umět přesvědčit o…
Vedení lidí je z velké části o přímé interakci s podřízenými. Platí proto všeobecné pravidlo, že…
Komunikace je základem úspěšného manažera, který musí nejen rozumět své odbornosti, ale také…
Vztahy na pracovišti se budují především skrze efektivní a empatickou komunikaci. Ať už jde o běžný…
Už jste někdy odcházeli z porady s pocitem, že jste místo produktivity ztratili hodinu času? Nejste…
Schopnost komunikovat tak, aby vás lidé opravdu poslouchali, je jednou z klíčových dovedností…