Rychlé rozhodování a systematické a efektivní řešení problémů – to jsou zcela klíčové vlastnosti…
V řadě organizací je e-mail primárním komunikačním kanálem mezi pracovníky. I ostatní programy často…
V mnoha týmech je termín „porada“ synonymem nudy, zbytečnosti a zdlouhavosti. Na vině je přitom…
Každý manažer by měl vědět, že nastavení konkrétních a jasně definovaných cílů je klíčem k úspěchu…
Produktivita týmu a jeho úspěch jsou vždy podmíněny systematičností, týmovým duchem, vysokou…
Úspěch jakékoliv pracovní skupiny stojí primárně na třech základních pilířích. Zaprvé je to osobnost…
Rozhodnutí, zda budou vaši zaměstnanci zajišťovat i doplňkové a podpůrné služby k hlavní činnosti,…
Delegování úkolů, tedy jejich předávání podřízeným zaměstnancům, je něco, co musí dělat každý…
Zaměstnanci společnosti Google se vrací do kanceláří. Alespoň částečně. Nově jsou teď povinni…