Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité. Zvláště jedná-li se o…
Vedoucí pracovníci se musí denně potýkat se stresem. Ten vyplývá z jejich funkce na jejich…
Článek obsahuje některé rady, jak se v novém zaměstnání co nejlépe uvést. První (a pravděpodobně…
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti. Dále poskytuje firmám…
Článek se zabývá problémem rozhodování a toho, proč jsou lidé v určitých situacích nerozhodní.…
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci chápou potřebu sdílení…
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke špionáži, s tím rozdílem, že je…
Jak si umí pracovníci z oddělení lidských zdrojů zorganizovat čas na práci a osobní život? Musí se…