Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a ztrátu zákazníků, a tím i…
Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…
Na trhu práce je velká poptávka po lidech se vzděláním v oboru výpočetní techniky. Mnoho takových…
Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být nezbytné. Do jisté míry lze však…
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…
Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou…