Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Autentický podnik - otázka čestného přístupu

Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno…

Jak měřit úroveň vzdělání v podniku

Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a uspořádání jeho majetku. Nyní…

Znalostní nástroje musí být osobní, nikoli personalizované

V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají toto sdílení usnadnit:…

Diplomat, nebo hrubián?

Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak vyslovujete právě tato slova, jež…

Jak dosáhnout kladného vlivu na své okolí

Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto světě a ovlivňuje lidi, s…

Uvědomělá komunikace a její přínosy

Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké…

Dobré manažery je nutno hledat

Mnoho firem se potýká s následujícím problémem –…

Komunikační středisko pro krizové situace

Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je…

Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na…

Výpis 62116219 z celkem 6528