Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Řeč těla a budování důvěry: Jaká gesta používat při komunikaci s podřízenými

Budování důvěry mezi manažerem a podřízenými je především otázkou správné komunikace a…

Co odděluje úspěšné týmy od těch neúspěšných?

Co mají úspěšné týmy společného? Díky čemu dovedou některé týmy dosahovat dlouhodobě dobrých…

Paretovo pravidlo: Co to je a jak to lze využít v týmové práci

Tzv. „Paretovo pravidlo“, známé také jako pravidlo „80-20“, je zdánlivě jednoduchým, ale zcela…

Jak zajistit, aby vaši pracovníci dlouhodobě neztráceli motivaci

Aby jakýkoliv tým fungoval efektivně, musí být jeho členové dostatečně motivovaní. Motivace…

4 tipy, jak „opravit“ nefunkční tým

Každý manažer by rád vedl funkční, efektivní a motivovaný tým, který vždy přináší ty nejlepší možné…

Největší žrouti času, kteří snižují vaši efektivitu a produktivitu

Být efektivním a produktivním pracovníkem mimo jiné znamená mít i skvělý time management, tedy…

Tři jednoduché kroky k získání důvěry svých podřízených

Ve vztahu manažera a jeho podřízených hraje zcela klíčovou roli oboustranná důvěra. Vedoucí týmu…

Jaké dovednosti z vás udělají skutečně dobrého lídra?

Být skutečně dobrým lídrem znamená být vzorem pro vaše podřízené, motivovat je a inspirovat je k …

Empatie v praxi: 3 tipy pro manažery

Empatie, tedy schopnost vcítit se do druhých, je jednou z klíčových vlastností úspěšného lídra.…

Výpis 613621 z celkem 6605