Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm tipů, jak omezit stres v práci i v životě

Dlouhodobý stres je takový tichý zabiják. Nejenže postupně ničí naši efektivitu a produktivitu, ale…

Jak úspěšně vést projekt realizovaný hybridním týmem

Pandemie Covidu-19 změnila mnohé. Mimo jiné výrazně rozšířila tzv. hybridní model práce, v rámci…

5 tipů, jak zlepšit svoji schopnost koncentrace

Moderní doba je specifická mimo jiné vysokou mírou prokrastinace a tříštěním pozornosti pracovníků.…

6 tipů, jak každý den motivovat podřízené a zvedat jim sebevědomí

Jedním z důležitých poslání manažera je zvedat zdravé sebevědomí svých podřízených a postupně jim…

3 oblasti, na které se musí zaměřit ten, kdo chce být úspěšným lídrem

Ne každý, kdo je na manažerské funkci, je skutečně dobrým a úspěšným lídrem, který dovede své…

4 výrazy, které musíte přestat používat při komunikaci s podřízenými

Jednu věc lze říct dvaceti různými způsoby. A často to není obsah zprávy, ale právě její forma a…

5 tipů, jak členy týmu nadchnout pro společnou vizi

Jedním z klíčových úkolů manažera je předat svému týmu určitou vizi a jednotlivé členy skupiny pro…

Jak předejít výskytu syndromu vyhoření ve vašem týmu

Syndrom vyhoření je fenomén, který zřejmě není třeba představovat. Jedná se o následek dlouhodobého…

4 tipy, jak učinit týmové porady zábavnějšími a efektivnějšími

Když se řekne týmová porada, řadě lidí se vybaví nuda, ztráta času a řešení věcí, které nemají s …

Výpis 568576 z celkem 6529