Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 tipy, jak „opravit“ nefunkční tým

Každý manažer by rád vedl funkční, efektivní a motivovaný tým, který vždy přináší ty nejlepší možné…

Největší žrouti času, kteří snižují vaši efektivitu a produktivitu

Být efektivním a produktivním pracovníkem mimo jiné znamená mít i skvělý time management, tedy…

Tři jednoduché kroky k získání důvěry svých podřízených

Ve vztahu manažera a jeho podřízených hraje zcela klíčovou roli oboustranná důvěra. Vedoucí týmu…

Jaké dovednosti z vás udělají skutečně dobrého lídra?

Být skutečně dobrým lídrem znamená být vzorem pro vaše podřízené, motivovat je a inspirovat je k …

Empatie v praxi: 3 tipy pro manažery

Empatie, tedy schopnost vcítit se do druhých, je jednou z klíčových vlastností úspěšného lídra.…

Tajemství úspěšných? Vyzařují sebevědomí. Naštěstí se to dá naučit

Uvažovali jste někdy, co činí úspěšné lidi tak neodolatelnými, že všechny kolem sebe dokáží…

Tři zvyky, díky kterým budou vaše rána o mnoho příjemnější

Tématu vstávání a ranní rutiny se věnuje celá řada článků a literatury. Většina zdrojů se shoduje na…

Jak redukovat konflikt mezi pracovním a soukromým životem u podřízených?

Rodinný a pracovní život. Věční nepřátelé, jejichž usmíření se zdánlivě zdá téměř nemožné.…

Čtyři možnosti, jak odblokovat zamrzlý střední management

Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních skutečností a problémů,…

Výpis 541549 z celkem 6529