Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se stát skutečně efektivním lídrem? Musíte dodržovat tyto tři postupy

Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže nadchnout pro společnou…

Čtyři tipy, jak se stát člověkem, se kterým ostatní rádi komunikují

Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete…

Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…

Parkinsonův princip: Co to je a jaký má vliv na vaši produktivitu

Na produktivitě a efektivitě práce je vždy co zlepšovat. Jestliže hledáte způsob, jak pracovat…

5 tipů, jak vést svůj tým virtuálně

„Full-remote“, „home office“, „hybridní model“ - všechny tyto v současné době velmi populární…

Jako manažer jste zdědili špatně fungující tým. Co teď?

Stali jste se manažerem nefunkčního týmu? Byli jste povýšeni do role vedení skupiny, ve které…

Tichá rezignace: Co to je a jak proti ní u vašeho týmu bojovat

Poslední dobou se v odborných článcích a médiích hojně skloňuje termín „tichá rezignace“ nebo „tiché…

Tipy, jak navýšit produktivitu svého týmu

Potýká se váš tým s poklesem produktivity? Chcete, aby vykazoval lepší výsledky, pracoval…

5 tipů, jak svému týmu komunikovat nepříjemná rozhodnutí

Ne vždy je práce manažera jenom růžová. Někdy musí manažer týmu komunikovat nepopulární rozhodnutí –…

Výpis 496504 z celkem 6604