Firemní kultura označuje to, jak se k sobě lidé ve firmě chovají, jaký panuje vztah mezi…
Jedním z klíčových úkolů manažera týmu je dostat ze svých podřízených to nejlepší. Musí moderovat…
Pokud se chcete stát manažerem, nebo vás povýšení v dohledné době čeká, asi si říkáte, jak se na…
Jak ukazují průzkumy, spokojenost pracovníků je v prvé řadě dána osobností nadřízeného. Neméně…
Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních vlastností, které okolí…
Aby tým mohl pracovat skutečně efektivně, musí jeho členové důvěřovat svému vedení. Bez toho se…
Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže nadchnout pro společnou…
Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete…
V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…