Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých seznamech úkolů. Mnohdy se…
Změny nejsou příjemné ani pro manažery ani pro zaměstnance. Můžete je však zvládnout a využít k…
Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují, ale na tom jak se k nim…
Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední světový odborník na…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom, co jim brání v…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a proto patří mezi klíčové…
Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do zasedací místnosti, společně…
Konflikty na pracovištích patří ke hlavním zdrojů stresu a poklesu produktivity zaměstnanců. Pokud…
Všichni chceme vyhrávat a propadáme frustraci, když se nám to nedaří. Namlouváme si, že nemáme…