Menší či větší konflikty se nevyhýbají žádnému týmu. I pokud váš tým sestává jenom ze samých…
Málokterá věc dovede povzbudit loajalitu a spokojenost pracovníků jako pocit, že si jich jejich…
Mezi důvody, kvůli kterým zaměstnanci nejčastěji podávají výpověď, na prvních příčkách ve všech…
Čím spokojenější zaměstnanci ve vašem týmu budou, tím budou produktivnější, loajálnější a…
Etický leadership. Termín, se kterým se v anglicky psané odborné literatuře můžeme setkat…
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…
Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale…
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s obchodními partnery, s&…