Poradna Management News

Ing. Marek Laurenčík, MBA - JUBELA, s.r.o.

Tvorba kontingenční tabulky a grafu v Microsoft Excel pomocí doplňku Power Pivot

Ing. Marek Laurenčík, MBA

V doplňku Power Pivot, který jsme si představili v minulém článku, můžeme také vytvořit kontingenční tabulku nebo…

Marcela Hrubošová, FINANCE PRO RADOST s.r.o.

Vše, co byste měli vědět, než si půjčíte peníze

Ing. Marcela Hrubošová

Dlužit je běžné a ve své podstatě na tom není nic špatného. Na jedné straně jsou tu ti, kdo peníze půjčují (například…

Ing. Marek Laurenčík, MBA - JUBELA, s.r.o.

Doplněk Power Pivot v Microsoft Excel

Ing. Marek Laurenčík, MBA

Doplněk Power Pivot obsahuje nástroje pro přímou práci s datovým modelem Excelu.

Oliver Sálus, top vision open events, s.r.o.

Využijte LinkedIn k networkingu na konferencích

Oliver Sálus

Osobní vztahy a schopnost je tvořit bývají často klíčem k úspěchu. Jednou z nejlepších příležitostí, jak poznat nové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (5/5): Úspěch spočívá v učení

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Jak pracovat s dnešními moderními obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj…

Ing. Marek Laurenčík, MBA - JUBELA, s.r.o.

Kontingenční tabulky a grafy v Microsoft Excel: Relace mezi tabulkami

Ing. Marek Laurenčík, MBA

V minulém článku jsme se naučili, jak vytvářet kontingenční tabulky a grafy v Microsoft Excel. Dnes se zaměříme na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (3/5): Inspirace pro mladou generaci

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá.…

Jan Průcha

Myšlenkové postupy pro racionální řízení – II. díl: Analýza problému

Ing. Jan Průcha

Postup pro systematické hledání příčin problémů šetří nervy, čas a peníze. Slovo problém má v češtině široké použití.…

Ing. Marek Laurenčík, MBA - JUBELA, s.r.o.

Kontingenční tabulky a grafy v Microsoft Excel

Ing. Marek Laurenčík, MBA

Kontingenční tabulka je speciální druh tabulky, která obsahuje souhrnná data z jiného zdroje dat (obvykle jiná tabulka,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (2/5): Mantinely výkonnosti

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (1/5): Vnitřní motivace

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Je finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? Jestli existuje nějaký motivátor, který…

Radek Havelka, ICT Pro s.r.o.

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (2/2)

Mgr. Radek Havelka, MSc., M.A.

Newsletter je definován jako písemná zpráva, vydávaná pravidelně, většinou obchodní společností, s cílem poskytnout…

Výpis 287299 z celkem 388