Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné (2)
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V prvej časti tejto témy…
Väčšina veľkých firiem stratila schopnosť budovať emocionálny vzťah zákazníka k svojej značke. V prvej časti tejto témy…
Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu zvoliť, aby sa nielen…
Dostali ste svoju prvú manažérsku pozíciu a rozmýšľate o svojich prioritách. Do čoho by ste sa mali hneď zajtra…
Jak se tak pohybuji po těch českých podnikatelských vodách a procházím čím dál více podniků, kterým naše společnost…
Asi to také znáte, občas se stane něco, co ve vás zvedne docela zásadní emoční vlnu. Mně se to stalo v poslední době…
„Dostal jsem mladého, velmi schopného kolegu. Rozhodl jsem se mu dát prostor, ale on mi místo práce začal jít po krku.…
Často se dnes diskutuje téma svobody v práci, zkusme se tedy podívat na praktické dopady svobody v práci a…
Postavte projekt, který není závislý jen na lidech Provozování internetového portálu má mnoho kouzel, například to, že…
Tradiční funkční model, osvědčený staletími, vycházel z přirozené autority, získané zejména věkem, znalostmi a…
Intrapodnikání a intrapodnikatelé... Slova, která docela nedávno obohatila český slovník. Pokud si je zadáte do Googlu,…