Žebříček nejčtenějších článků na Management News

Program zvyšování bezpečnosti musí být součástí podnikatelské strategie

57 přečtení

Ke splnění očekávání v souvislosti s transformací energetiky a zaváděním nových technologií je třeba…

Poznejte šest významných osobností v oboru správy znalostí

57 přečtení

Tento článek pojednává o šesti významných osobnostech z oblasti správy znalostí. Při výběru dostali…

Kalifornie postrádá prostředky řízení rizika

56 přečtení

Článek pojednává o strategii americké energetické společnosti **Duke**, která se podobně jako další…

Servery zjednodušují integraci podnikových aplikací

56 přečtení

Integrace podnikových aplikací (EAI) je i nadále jednou z největších překážek z hlediska úspěchu v…

Kvalita mistrů má rozhodující význam pro bezpečnost na pracovišti

56 přečtení

Tlak konkurence na energetické společnosti a nové požadavky zákazníků způsobily, že se výrazně…

Udržitelnost a výkonnost: Nové příležitosti k vytváření hodnoty

55 přečtení

Investoři se stále více zajímají o ukazatele zaměřené na budoucnost, proto bude narůstat význam…

Trh s vrcholovými manažery bude ještě dlouho nenasycený

55 přečtení

Pro společnosti podnikající v sektorech vyspělých technologií a finančních služeb je stále těžší…

Odhad vývoje na světových trzích v příštích dvou letech

55 přečtení

V poslední době je velice moderní zveřejňovat nejrůznější trendy. Také centrum pro obchodní inovace…

Společnosti se snaží určit hodnotu svých znalostí

55 přečtení

Všichni, kdo se snaží uvádět v praxi metody správy znalostí, chtějí znát hodnotu nehmotného majetku.…

Pět mýtů o manažerech

55 přečtení

Falešné představy o komunikaci silně ovlivňují způsob, jakým na komunikaci nahlížejí manažeři. Ještě…

Káva může zvýšit výkonnost a snížit počet chyb při práci

55 přečtení

Docent psychologie Mitchel Schare z univerzity v Hempsteadu (USA) tvrdí, že malá dávka kofeinu…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

55 přečtení

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…

Výpis 241252 z celkem 318