Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité faktory i nadále rychlejšímu růstu. Jedním z nich je absence zavádění paušálních poplatků…
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu…
Intranet může být snadno použitelným a vizuálně atraktivním zdrojem…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti.…
Článek se zabývá problémem rozhodování a toho, proč jsou lidé v určitých…
Je správa znalostí opravdu novým manažerským oborem? Praktiky, které by se…
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci…
Zkušenosti ukazují, že nikdo z nás není neprůstřelný a obzvláště to platí…
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke…
Úspěšnost osobního vedení (tzv. koučingu) dokazují různé studie, které byly…
Když člověk v zaměstnání povýší, je to jistě důvod k radosti. Tu může…
Pro brigádníky a pracovníky na částečný úvazek platí jedna důležitá zásada:…
Americká organizace zabývající se ochranou spotřebitelů (NCL) zveřejnila…