Manažer - zprávy z managementu

Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S rozvojem informačních technologií se však změnil i pohled na zaměstnance. Firmy začaly uznávat…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje,…

Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Článek v rámci předplatného Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Jak se vyrovnat s chaosem

Jak se vyrovnat s chaosem

Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Jaká je budoucnost CRM?

Jaká je budoucnost CRM?

Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…

Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…

Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…

Rozšíření technik CRM může být pro firmu značným přínosem

Rozšíření technik CRM může být pro firmu značným přínosem

Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem…

Výpis 1187011882 z celkem 12419