Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S rozvojem informačních technologií se však změnil i pohled na zaměstnance. Firmy začaly uznávat…
Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…
Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje,…
Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…
V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…
Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…
Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…
Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…
U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…
Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…
Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem…