E-learning je jedním z oborů, které se mohly začít plně rozvíjet teprve s nástupem Internetu. Možnost vzdělávat se na cestách nebo v pohodlí domova otevírá zejména…
Lidé, kteří usilují o postup v rámci firmy, musí počítat s tím, že se jich…
V poslední době se okolo pojmu správa znalostí vytváří zmatek. Média a…
Klasická teorie obchodního vývoje byla založena na čtyřech zásadách:…
Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky…
Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…
Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…
Vedoucí projektů stojí před zdánlivě neřešitelným dilematem: jak zachovat…
Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat…