Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek)…
Vstup amerických společností na evropský trh zahájily v 80. letech firmy…
Společnosti a jejich zaměstnanci řeší problémy s nadměrným přehlcením…
Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje…
XML (extensible markup language) je značkovací jazyk, který má potenciál…
Cílem článku je podnítit diskusi o kritických otázkách týkajících se…
Úspěšné vedení stojí a padá s několika základními principy zaprvé…
Jak se dají modely výkonnosti zaměstnanců využít při následném hodnocení…
Pomocí internetu je možné obchodovat po celém světě, což má velký dopad na…
Když se dnes vedoucí pracovníci baví o situaci na pracovišti, nešetří…
Princip outsourcingu je jednoduchý: určitá společnost si vybere firmu,…
Firmám, jež doposud nevěnovaly pozornost svojí prezentaci na webu a nemají…
Mají manažeři vést autoritativně nebo kooperativně, demagogicky nebo…