Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále není samozřejmostí, často bývá jen tzv. nutným zlem. Přiblížení…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11.…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy -…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Vaše podniková síť je vaší pokladnicí, měli byste si ji dobře chránit -…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit…
Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z…
Odborníci se shodují na tom, že společnosti provozující e-komerci, které…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…
Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se…