Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný…
Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě…
Celofiremní sdílení nejlepších postupů vyžaduje kvalitně navržený systém,…
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají…
Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a…
Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak…
Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto…
Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace…
Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích…
Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou…
Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…