Manažer - zprávy z managementu

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které převládají ve státní správě, konkrétně ve finském parlamentu. Správa znalostí totiž již není…

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…

Noční můry IT manažerů

Noční můry IT manažerů

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá.…

Základem produktivity je důvěra

Základem produktivity je důvěra

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…

Jak uspět jako sponzor

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních…

Efektivnější e-mail

Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři…

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné…

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích…

Velké malé portály

Velké malé portály

Portály se stávají stále modernější metodou automatizace komunikace se…

Personální management vyžaduje podnikavého ducha

Personální management vyžaduje podnikavého ducha

Personální management klade na osobu vedoucího značné nároky, a to…

Inovace bez legrace

Inovace bez legrace

Každý manažer, který chce v současném prostředí uspět, se musí naučit…

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost…

Výpis 1081710829 z celkem 12245