Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer Loyalty: How To Earn It, How To Keeep it, která se na konci devadesátých let stala…
Barry Moltz se v USA stal v 90. letech podnikatelem, kterého potkal velký…
Úkolem člověka odpovědného za vzdělávání druhých je pomáhat jim k dosažení…
Při přijímacích pohovorech zejména na manažerské pozice se tazatelé často…
Proč bych se měl zabývat nějakými standardy ISO, když moje firma není…
Řada vůdců malých a středních firem neuvažuje o využití koučingu. Považují…
Zhodnocení důsledků implementovaného řešení Business Intelligence (BI)…
Na jedné ze svých služebních cest autor článku zjistil, že si zapomněl…
Hudební paradigma (Music Paradigm) používá příkladu symfonie jako metafory…
Prudký nárůst počtu blogů a klogů (jakýchsi znalostních registrů knowledge…
I manažer je jen člověk. Jaké chyby na sebe prozradili manažeři v…
Jedním z největších nedostatků slovenských firem je neschopnost správně…
[http://www.metakm.com|Meta KM] jsou výtvarně zajímavé webové stránky, jež…