Manažer - zprávy z managementu

Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé zákaznické zkušenosti. Firmy by se proto měly snažit to svým…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe…

Na co myslíte?

Často se zaměřujeme na to, co se nám nelíbí, s čím nejsme spokojeni.…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…

Využijte sílu vděčnosti, abyste byli úspěšnější

Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak…

Online recenze.

Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …

Investor – anděl: Jak poznáte toho správného?

Když mladí podnikatelé chtějí založit nový startup, často si jdou o peníze…

Jak znovu najít nadšení pro práci

Marie Kondo, japonská guru v oblasti uklízení, má rady, které lze dobře…

Opravdu se vás podřízení snaží sabotovat, nebo jde o něco jiného?

Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji…

Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme?…

Výpis 14701482 z celkem 12246