Schopnost komunikovat tak, aby vás lidé opravdu poslouchali, je jednou z klíčových dovedností manažera. Manažerská komunikace neznamená pouze předávat instrukce či…
Nikdo nemá na atmosféru v týmu takový vliv jako týmový vedoucí. A i…
Úspěch v manažerské roli neplyne z jednorázových velkých rozhodnutí, ale…
Úspěšný manažer je ten, kdo dovede se členy svého týmu budovat pevné a…
Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1997 a 2012, přináší do…
Vedení týmu není jen o delegování úkolů a podporování kreativity, ale také…
Manažeři často hledají způsoby, jak zvýšit produktivitu svých týmů, a mnoho…
Na konferenci "Bez bolesti není růstu II", kterou pořádaly společnosti…
Konflikty v týmu jsou nevyhnutelné. Ať už jde o rozdílné názory, osobnostní…
V odborných článcích i seberozvojových textech pro manažery často čteme, že…
V rozhovoru pro Management TV jsme přivítali paní Marinu Machovskou,…
Oznámit zaměstnancům, že po období práce z domova se musí vrátit zpět do…
Stanovování cílů je klíčovou součástí manažerské práce. Dobře nastavené…