Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat. Na druhou stranu je toto umění spojováno s vyšším stupněm vedení,…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat,…