Efektivní komunikace je klíčem k efektivitě celého týmu. Jestliže se komunikace ve vašem týmu zadrhává, je nevyjasněná nebo je příliš pomalá, vždy se to viditelně…
Bylo by velkou chybou, kdyby týmový lídr podceňoval, co všechno mu může…
Ve středu 17. května pořádá Shoptet již pátý ročník veletrhu Reshoper v…
Meditace, mindfulness, relaxace, uklidnění mysli. Každý národ na to má jiný…
Umění vyjednávat se hodí v celé řadě situací. Při jednání s nadřízenými, s…
Je vůbec možné spolehlivě poznat, že někdo lže? Nikdy se nebude jednat o…
Umělá inteligence (neboli AI podle anglického výrazu „artifical…
Naše ranní rutina do velké míry ovlivňuje, jak budeme v následujícím dni…
Podřízení mohou být různí. Veselí, obětaví, motivovaní, anebo také věčně…
Lidi, se kterými pracujeme, si nevybíráme. U manažera týmu toto pravidlo…
Každý manažer by se měl co možná nejvíce snažit podpořit spokojenost i…
Všichni asi víme, že motivovanost a angažovanost mají zásadní vliv na naši…
Umět vyprávět příběhy vám pomůže v řadě životních situací. Při veřejných…