Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera. Pokud jste totiž sami neorganizovaní, jen těžko můžete efektivně…
Jako manažer byste měli umět ostatní přesvědčovat. Měli byste umět…
Jako manažer zřejmě přemýšlíte o tom, jak své podřízené co nejlépe vést.…
Jednou z hlavních věcí, kterou musí jakýkoliv manažer umět, je…
K motivaci podřízených je zapotřebí, abyste jim vy, tedy manažeři, dávali…
Sebevědomí hraje v úspěchu v manažerské funkci zásadní roli. Bez zdravého,…
Rok 2023 byl ve světě lidských zdrojů a managementu poznamenán obrovskými…
Tématem minulých dílů seriálu bylo mimo jiné, jaký je rozdíl mezi strachem…
V odborných a osobně-rozvojových textech často můžeme číst, že abyste…
Často se setkává s nepochopením a výsměchem. Vytyčit si hranice a vybočit…
Pokud dostanete možnost rozšířit svůj tým, je to zpravidla dobrá zpráva.…
Ideální pracovník pracuje efektivně a neustále. A nebo ne? V dnešním článku…
Každý manažer by se měl snažit získat důvěru svých podřízených. Proč?…