Je první pracovní den vašeho nového života jako samoživitele. Pokud jste byli zvyklí mít okolo sebe tlupu podpůrného personálu, který obstarával řadu úkonů, možná zažijete kulturní šok.
„Pokud nejste zrovna praktik a umíte hlavně zadávat práci, přechod na samoživitele může být krutý,“ říká J. Zambeli, bývalý vedoucí pracovník řetězce s pánským oblečením a v současné době majitel firmy NaturesPet.com
Proces samozřejmě zahrnuje vyřizování telefonátů, papírování a provozních záležitostí, které jsou nutné pro běh firmy. Zvažte dopředu například, na koho se obrátíte v případě, že vám selže počítač – třeba se to stane, když budete vyřizovat klíčovou zakázku a nebudete mít čas řešit, koho volat.
Zambeli to například vyřešil tak, že si vzal počítač na leasing a servis má po několik let smluvně zajištěn v ceně.
Pokud nechcete „pobavit“ své klienty nepořádkem ve své kanceláři, budete na jednání potřebovat neutrální prostory. Existují možnosti pronájmu jednacích prostor s měsíčním nebo hodinovým poplatkem.
V USA lze také například najmout firmu, která bude za nízký poplatek vyřizovat telefony 24/7.
-av-