Sám sobě sekretářkou

Je první pracovní den vašeho nového života jako samoživitele. Pokud jste byli zvyklí mít okolo sebe tlupu podpůrného personálu, který obstarával řadu úkonů, možná zažijete kulturní šok.

„Pokud nejste zrovna praktik a umíte hlavně zadávat práci, přechod na samoživitele může být krutý,“ říká J. Zambeli, bývalý vedoucí pracovník řetězce s pánským oblečením a v současné době majitel firmy NaturesPet.com

Proces samozřejmě zahrnuje vyřizování telefonátů, papírování a provozních záležitostí, které jsou nutné pro běh firmy. Zvažte dopředu například, na koho se obrátíte v případě, že vám selže počítač – třeba se to stane, když budete vyřizovat klíčovou zakázku a nebudete mít čas řešit, koho volat.

Zambeli to například vyřešil tak, že si vzal počítač na leasing a servis má po několik let smluvně zajištěn v ceně.

Pokud nechcete „pobavit“ své klienty nepořádkem ve své kanceláři, budete na jednání potřebovat neutrální prostory. Existují možnosti pronájmu jednacích prostor s měsíčním nebo hodinovým poplatkem.

V USA lze také například najmout firmu, která bude za nízký poplatek vyřizovat telefony 24/7.

-av-
Article source Entrepreneur.com - website of a leading U.S. magazine for entrepreneurs
Read more articles from Entrepreneur.com