1. Pracovní síť (ti, s nimiž si vyměňujeme znalosti v rámci každodenní konverzace)
2. Sociální síť (ti, s nimiž se za účelem sdílení znalostí setkáváme v rámci podniku i mimo něj)
3. Inovační síť (ti, s nimiž sdílíme své inovační nápady)
4. Síť expertních znalostí (ti, na které se obracíme potřebujete-li odbornou radu)
5. Strategická síť (ti, na které se obracíme pro radu o naší budoucnosti)
6.Učící se síť (ti, s nimiž pracujeme, abychom se naučili novým věcem a zlepšili se)
Teorie profesorky Stephersonové posloužila jako podklad pro úspěšné organizační změny v několika amerických podnicích. Úspěch v této souvislosti přinesl zejména organizační posun směrem k sociálnímu a psychologickému vnímání pracovního prostředí a výměna klíčových zaměstnanců. Každý podnik by si měl své vlastní znalostní sítě vytvořit sám.
**Datum vydání:** X/2002