Buckman na to šel chytře. Byl si vědom toho, že lidé si nejlépe zvykají na nové věci, když jsou spojeny s něčím pro ně příjemným či zábavným. Proto pořádal například pro své zaměstnance různé soutěže, které měly vést k tomu, aby se lidé naučili do společné sítě svými znalostmi přispívat. Umožnil také zaměstnancům, aby systém otestovali v pohodlí domova – nenutil je k tomu, aby jej začali okamžitě používat v práci.
Autorka článku přináší další tipy od společnosti **Buckman** pro ty, kteří by chtěli implementovat správu znalostí ve své firmě: * Jmenujte odborníky. Pro začátek je dobré, když každé diskusní fórum vedou dva odborníci, kteří sami aktivně kladou otázky. Příklady táhnou – postupně se zapojí i ostatní zaměstnanci. * Názor každého se počítá. Každý člověk může přispět do diskuse svým tipem. * Jste-li globální společnost, respektujte rozdíly mezi jednotlivými kulturami a státy. Není nic horšího, než když si jednotliví členové sítě řeknou „To je jenom pro Američany“. * Buďte funkční. Umožněte přístup i zaměstnancům, kteří pracují mimo firmu – vybavte je potřebnými technologiemi a nástroji. * Systém musí být v první řadě uživatelsky příjemný. Když chcete, aby lidé přijali změnu, musíte jim ji co nejvíce usnadnit. * Nabízejte školení a podporu. * Monitorujte pokroky. Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company